5 Şubat 2011 Cumartesi

Üşüyen koca ayaklara polardan patik :)





     Koca ayaklara patik başlığı attım çünkü bu patiği kendime yaptım. Evet anlayacağınız üzere ayaklarım kocaman =)
     
     Sürekli ayaklarınızın üşümesinden muzdaripseniz soğuk kış günlerinde ayaklarınızı sıcacık tutacak olan polardan yapılan patikler tam size göre.


 
       Minnie mouse'un kıyafetinden esinlenerek kırmızı puantiyeli kumaş kullandım.

       Taban ve kenarlar için siyah polar kullandım.
    
    Öncelikle  ilk resimde görünen şekilde kumaşları kestim. 2 adet puantiteli kırmızı kumaştan 'V' şeklinde dış kısım için, 2 adet siyah polardan iç kısmını oluşturmak için ve taban için ise 4 adet ayağımın büyüklüğünde parçalar kestim. Son olarak da keçe kumaştan kalp deseni çıkarttım 2 adet.

       Patiğin üst kısmını oluşturmak için kırmızı puantiyeli 'V' şeklinde kesilen kumaş ile yine aynı şekilde kesilen siyah polar kumaşı, siyah kısım içeride kalacak biçimde makinede diktim.

     Taban için kestiğim 4 adet siyah polar kumaşı , 2'şer 2'şer koyarak kenarlarından makineyle geçtim.(Tabanının kalın olması için) 

     Patiğin üst kısmı için oluşturduğum parça ile taban için oluşturduğum parçaları ters çevirdim ve makine ile diktim.

     Kestiğim keçe kalpleri nasıl koyacağıma önce karar veremedim. Kenarlarına mı yoksa ortasına mı koysam dedim (Soldaki en alttaki fotoğrafta görebilirsiniz) ve neticede kenarlara koyarak kırmızı iplik ile elimde dikerek tamamladım.

     Ve sıcacık tutan patiklerim giymeye hazır hemen gidip bir kahve alıp televizyon moduna geçebilirim =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...