1 Şubat 2011 Salı








     Bayanların makyaja olan sempatilerini bilmeyen yoktur değilmi =)


     Bu yazımda bugüne kadar kullandığım makyajın vazgeçilmez bir parçası olan kullandığım rimeller hakkında yazmak istedim.

1) Avon'dan aldığım rimelin fırçası çok ince ve lastik gibiydi,sanırım ben rimel dendiği zaman fırçasının lastik yerine kıldan oluşmasını tercih ediyorum. Bu nedenle olsa gerek bir türlü sevemedim bu rimeli ve çok çabuk tükendi.

2) Estee Lauder'den aldığım rimel bir seyahat setinin içerisinden hediye olarak çıkmıştı. Rimel, hem siyah rimel hem de beyaz baz rimelinden oluşuyordu. Tek başına siyah rimel kullanıldığı zaman başarılı olmuyor fakat ikisi bir arada gayet başarılı sonuç veriyor fakat fiyatı biraz yüksek maalesef:(

3-4) Loreal'in çift taraflı rimelin uzun süre kullandım ama açıkcası artık çift taraflı rimellerin fazla zaman almasından dolayı pek tutmuyorum.

5-6) Ve son gözdelerim maybelline rimelleri:=) Hem fiyatları oldukça makul hem de sürümü ve çıkartılması kolay. Bu nedenle bu ürünü tavsiye ediyorum.
      Bu ürünlerin dışında The Bodyshop'tan aldığım ve uzun süre kullandığım The Bodyshop'ın standart rimeli var. Hem hacim hem de uzunluk konusunda oldukça başarılı ancak sözkonusu rimeli çıkartmaya yani temizlemeye gelince o konuda  akan sular duruyor. Rimel gözkapağına yapışır gibi görünüyor ve kendi makyaj temizleyicisi dışında kolaylıkla çıkarılamıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...