5 Şubat 2011 Cumartesi

Keçeden matruşka anahtarlık yapımı


     Geçen gün bir arkadaşım Avon'dan matruşka bebek desenli şemsiye ile çanta siparişi vermiş. Aklıma hemen şirin bir fikir geldi ve ona keçeden anahtarlık yapmaya karar verdim.

     Kırmızı keçe kullanarak bebeğin kendisini oluşturmak üzere iki parça kestim.
     Matruşkanın kıyafeti için siyak bir keçe ve süslemek için de sarı ile kırmızı keçe parçalarını kullandım. Parçaları elimde dikerek monte ettim.
     Anahtarlığımızın yüzü için siyah keçe kullanarak saç kestim arkasından kırmızı keçe ile gözlerle dudağını ve son olarak yavruağzı keçe kullanarak yanaklarını kestim ve dikerek monteledim.
     Anahtarlık şeklini aldı ve içerisini elyaf ile doldurup dikişini yine elimle tamamladım.
     Anahtarlık halkasını sabitlemek için bir parça kurdela kullandım ve matruşkayı tamamladım.
     Biten hediyemi sahibine teslim ettim ve görünce çok mutlu oldu, siz de kendiniz için ya da arkadaşınız için kolay bir şekilde dilediğiniz anahtarlığı üretebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...