22 Şubat 2011 Salı

Elf makyaj malzemeleri siparişim geldi =)




     Makyaj yapmayı çok seviyorum ama makyaj malzemelerini görünce kendimi tutamıyorum. Bugüne kadar Lancome'den Estee Lauder'e, Max Factor'den Loreal , Body Shop vb markalarının çoğunu denemişimdir. Ve sıra E.l.f ürünlerine geldi. E.l.f in İngiltere sitesi üzerinden Paypal kullanarak yaptığım alışveriş ile ürünlerim 10 gün gibi kısa bir sürede geldi. Türkiye'de bile birçok sanal mağazadan verilen siparişlerin 15 günden uzun sürmesi nedeniyle bu sitenin sipariş hızını taktir ettim doğrusu.

     Gelelim ürünlerimize;
Mavi Oje; Göründüğü kadar koyu olmayan oje çok kolay kuruyor,
Allık Fırçası; Bir kerede allığı sürebilmenin keyfi süpper!,
Allık& Gri Far; Toz farların uçmasından bıktıysanız bu far tam size göre,
Kapatıcı; Kapatıcı başarılı ama diğer markalarda elde ettiğim başarıyı görmedim maalesef o nedenle tavsiye etmiyorum,
Pembe Krem; Yanağa,göz kapağına, dudağa sürülebilen çok fonksiyonlu bir krem,
Rimel; henüz deneme fırsatım olmadı.
Pırıltılı Eyeliner: Gri farın üzerinde çok başarılı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...