22 Şubat 2011 Salı

Ahşap tepsim şenlendi



     Ahşap boyamaya girişmeden internetten çok araştırma yaptım ve en sonunda hobi vakti nin de desteğiyle malzemeleri temin ettim.

Gerekli malzemeler
1) Ahşap tepsi
2) Zemin için akrilik açık renk boya (Titanıum white tonunu kullandım)
3) Zemin boyamak için fırça
4) Kolay transfer şablonu (Ben ayıcıklı şirin bi tane seçtim)
5) Kolay transferi gerçekleştirmek için sünger
6) Sprey vernik

Nasıl yaptım?

Öncelikle tepsimin zemin rengini beyaza boyadım.

Sonra kırtasiyeden aldığım karışık renklerdeki akrilik boyalardan kırmızıyı kullanarak beyaz akrilik boya ile pembe tonunu elde ederek kenarlarını boyadım.

Boyalar kuruduktan sonra kolay transfer kağıdının üzerindeki şeffaf kısmı çıkarıp yapışkanlı kısmı ahşaba temas edicek şekilde yerleştirdim. Yerleştirdiğim transfer kağıdını elimi kullanarak iyice oturmasını sağladım.

Süngeri hafif ıslatarak transfer kağıdının üzerinde gezdirerek transferin gerçekleşmesini sağladım.


Transfer işlemi bittikten sonra tepsim kuruduğunda sprey vernik kullanarak vernikledim ve çok şirin bir tepsiyi böylece tamamladım.

Beni yönlendirdiği için hobi vakti ne çok teşekkür ederim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...