22 Şubat 2011 Salı

Peçete tekniği ile ekmek sepeti süslemek




     Peçete tekniği kullanan arkadaşları gördükçe neden bende yapmıyorum sorusunun yanıtını bulmak için azcık düşündüm. Sonra hemen yola koyuldum.

Gerekli Malzemeler:
1) Ahşap ekmek sepeti
2) Zemin boyası için akrilik boya
3) Zemin fırçası
4) Desenli peçete
5) Peçete tutkalı (Sürmek için özel fırça kullanmakta yarar var)
6) Sprey vernik


Nasıl yaptım?

Öncelikle ekmek sepetini beyaz renge boyamaya karar verdiğimden dolayı zemini beyaz yaptım.

Peçetenin renginden dolayı sepeti yeşile dönüştürmeye karar verdim.

Akrilik boya kuruduktan sonra peçete uygulamasına geçmek çin hazırlığa başladım.

Peçetenin arkasındaki katlı kısmı çıkardım. Dolayısıyla peçetemiz tek kat kaldı.

Peçeteyi ekmek sepetine bir köşesinden tutarak fırçaya sürdüğüm peçete tutkalıyla aynı yönde fırçalamaya başladım. Yanlız bir hususa dikkat etmekte yarar var fırçayla git gel yapmamak gerekiyor,tek yapmanız gereken aynı yönde ilerlemek.

Peçete tutkalı ile uygulamaya başlayınca küçük hava kabarcıkları oluşabiliyor ama dikkate almanıza gerek yok çünkü kuruyunca hepsi gidiyor.

Peçete tutkallı uygulamayı ben bir gün beklettim çünkü işim vardı ve sonunda sprey vernik ile vernikledim.

Ekmek sepetinin son görüntüsünü çekmeyi unutmuşum ve bir yakınıma hediye ettiğimden dolayı da çekemedim son resmini :(

Bakalım sırada hangi çalışmam var =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...