1 Şubat 2011 Salı

Kutu kutu pense =)


Sonunda resimleri toparlama şansım oldu ve arkadaşımın bebişi için hazırladığım sevimli kutuyu nasıl kapladığımı yazabileceğim =)

1) Öncelikle bir köşeye attığımız eski ayakkabı kutusunu alıyoruz. (Ayakkabı kutusu yoksa buna benzer başka bir kutu da olabilir, amaç ihtiyacınızı görecek büyüklükte olması)

2) Kaplamak istediğimiz kumaşı ilk şekildeki gibi kesiyoruz. Yan kısımlardaki uzantılar kutumuzun yanlarını kaplamak için kullanılacak kısımları oluşturuyor.

3) Silikon tabancası yardımıyla kumaşı kutuya yapıştırıyoruz. (Ben bu kutuyu yapmaya niyetlendiğimde silikon tabancasını kullanmayı bilmiyordum ve açıkcası bu çalışmamı silikon tabancasıyla yapamadım) Bu nedenle eğer silikon tabancası ile çalışmışlığınız yoksa sizlere tavsiyem kuvvetli yapıştırıcı kullanmanız(fakat bu sefer de çok fazla harcıyorsunuz tutkalı)

4) Kenarları kapladıktan sıra geldi kapağın kaplanmasına, aynı işlemleri kapak için de gerçekleştiriyoruz.


5) Bu kutuya arkadaşıma hediye edeceğim ve kendisinin bebiş malzemesi koyacağını tahmin ettiğimden dolayı kutunun ve kapağının içini pembe polardan kestiğim  kumaşlarla kapladım (Gene yapıştırmaya devam ediyoruz.)

6) Ta daaa kutumuz hazır =) Yanlız ben kapak kısmını yaparken ütülemeye üşendim ve bu nedenle kumaşın kıvrılan kısımları belli oldu. Sanırım bu gibi işlemlerde kumaşı ütülemekte yarar var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...