5 Şubat 2011 Cumartesi

Minderlerim uçmaya başladı =)


     Uzun zamandır koltuklarıma uygun kırlent arıyorum mağazalarda fakat bir türlü uygun ve hesaplı minder bulamadım. Ben de kendim yapmaya karar verdim .
     
     Polar kumaştan kare minder oluşturmak için istediğim ölçüde kestim ve kenarlarını (3 kenarını) dikiş makinesiyle diktim. Dördüncü kenarına fermuar koymayı düşünüyordum fakat dikişe yeni başlayan biri olarak bu işlem bana biraz zor geldi ve tembelliğe kaçarak cırt cırt diktim ve minderlerimiz hazır =)
     
     Sonra internetten çıktısını aldığım kelebek figürünü kağıda çıktı olarak aldım ve kestim .
     Kestiğim kelebek figürünü istediğim (ben pembe ve mor kullandım) keçelerin üzerine koyarak kestim.
     Kesilen keçe kelebekleri iğne ile dikilecek minderlerin üzerine yerleştirdim sonra elimle diktim.
    
     Ve minderlerim kullanılmaya hazır olarak koltuklarımın üzerinde yerini aldı :)

     Daha farklı figürler ya da desenlerle sizler de kendi mobilyanıza uygun kırlentler yaratabilirsiniz.
    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...