21 Ocak 2012 Cumartesi

Yeni tasarım atkılar

Malzemeler:
Deri
Polar
Keçe
Makas
Çeşitli renkte iplik


Ben iki tane atkı yapmayı planladım ve oldukça geniş olan aşağıdaki polar kumaşı ikiye böldüm



Deriden istediğim harfleri kestim.



Deri kestiğim parçaları polar kumaşa diktim.
Ve polar kumaşın uçlarını simetrik bir biçimde kestim,
ve ilk atkımız hazır:


Sıra geldi ikinci atkımıza

Öncelikle bu baykuş figürünü oluşturdum.

Baykuşun kendisi,kanatları ve kulakları deriden oluşuyor.
Gözler,burun ve ayakları ile gövdesi keçeden oluşuyor.


Öncelikle kestiğimiz parçaları birleştiriyoruz.


Bir kısmına baykuş diğer tarafına harfler düşündüm.
T harfi biraz komik geldi sonradan düzelttim kendisini =)


Atkının bir tarafına harfler sıralayıp elimizle dikiyoruz.


Diğer tarafa da baykuşu dikiyoruz.
Baykuşun kulak ve kanatlarının gövdeyle birleştiği yerleri diktim yani azıcık havalanıyor bu da daha şirin bir görüntü kattı.

Ve son görüntüler:




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...