2 Ocak 2012 Pazartesi

El emeği göz nuru

Örgüye ne başlamayı bilirdim ne de bitirmeyi.

Annem başlardı (ki genellikle ben öreceğim için atkı olurdu bu ) ben örerdim ve annem keserek bitirirdi.

Uzak şehirdeyim annemden :(

Örgüm ne başlayabilir ne de bitebilir düşüncesi vardı hep.

Taa ki 


kitabı okuyana kadar.

Bir deneyeyim bir kıyıdan başlayayım ile başladım örmeye ve henüz bir yumak bitirdim.

Çok sevemedim ama işlerimi yarım bırakmayı da sevmem :(

Aşağıda 110 ilmekle başladığım, sol ve sağdan 10'ar boşluk bıraktıktan sonra 10 düz 10 ters ördüğüm (ki kesme şeker modeli diyorlar) bir bebek battaniyesi var.

Ne bebişim var ne de çocuğum.

Ama içimden geldi işte.

Beyaz renkli bir bebek battaniyesi.

Hayırlısı.........





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...