8 Ocak 2012 Pazar

Unutmadan

Hobim olmadığı zamanlarda puzzle yapmayı seviyordum.

Güzelim hobileri edindikten sonra puzzle yapmayı rafa kaldırdığımı fark ettim.

Bu aralar melek temalı ve figürlü objeler ilgimi fazlaca çekiyorlar.

Geçen gün bir oyuncak firmasını gezerken kampanyasını gördüm ve uygun fiyatta olduğundan 2 adet aldım.



Castorland 1000 Parça Puzzle Angel Kisses






Castorland 1000 Parça Puzzle Cupids Bow


Daha önce aşağıdaki yapbozları yapma şansım oldu.

Aşağıdaki görselleri internetten aldım.

İmkanım olduğu zaman elimdekileri fotoğraflandırıp post haline getireceğim.

(Bu arada internette adını bilmediğimden bulamadığım fakat yapıp hediye ettiğim 2 adet daha puzzle bulunuyor.Birisi meşhur Londra köprüsünün hem siyah-beyaz hem de renkli görüntüsünün bulunduğu diğeri ise küçük bir bebek meleğin sonbaharda yaprakların içerisinde bulunduğu puzzle.)







Aşağıdakini son anda buldum =)


Educa 500 Parça Woodland Fairy



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...