9 Ocak 2012 Pazartesi

Baykuşlu tabaklarım

Şimdi de size baykuşlu tabak yapım aşamalarından bahsedeyim.
(Diğer sabun tabakları ile yapım aşamaları aynı)

Önce bir bakalım malzemelere:
Tabak
Peçete
Makas
Fırça
Sabun
Akrilik boya
Vernik


Yakından bakıcak olursak:


Peçetelerin katını ayırıp desenleri kestik.



Görsel şekli belirledikten sonra ters çevirip tabağın dış yüzeyinden peçete tutkalı ile yapıştırdık.


Ahanda yapışmış hali:


Tutkal kuruduktan sonra boyayı(varaklı altın rengine) boyadım.



Sabuna da aynı şekilde tutkalla peçeteyi yapıştırdıktan sonra geriye tabağın arkasını verniklemek kaldı.

Ve ortaya çıkan şirin görüntü:






6 yorum:

  1. çok güzel ama ya evdeki bir sürü tek tük tabaklar için çok ideal ama o peçeteye bayıldım ya ? yakın zamanda mı aldınız ? Ellerinize sağlık süper olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Yakın zamanda aldım.(Tepehome mağazasından)
    İlginiz için çok teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş. ellerinize sağlık. benim merak ettiğim sabunda vernikleniyormu.

    YanıtlaSil
  4. sabunları bir keresinde vernikledim fakat yapış yapış olduğundan artık verniklemiyorum. Süs amacıyla kullandığım için gerek duymuyorum.

    YanıtlaSil
  5. Çpk güzel olmuş. bende bugün deneyeceğim. Akrilik boyanın vernikten sonra su ile teması sorun olouyor mu?

    YanıtlaSil
  6. Vernikledikten sonra sorun olmuyor. Fakat objeleri direk su ile yıkamaktan kaçınarak nemli bez ile toz almakta fayda var ;)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...