27 Eylül 2011 Salı

Stencil ile Kelebek tepsim ve eğlenceli gün temalı peçeteliğim





Peçeteliği maviye boyadım.

Lalenin ortasını boş bıraşmıştım orayı da sarı yaptım.

Bulut kısmını pon pon fırça kullanarak dalgalı beyaza boyadım.

Göz ve ağızı elimle yani fırçayla yaptığım belli oluyordur sanırım =)

Bitince vernikledim ve yazlıkta kullanıma hazır hale getirdim.


Stencil kullanarak yaptığım ilk uygulama:

Tepsiyi maviye boyadım.

Bauhouse dan aldığım kelebek stencilini kullanarak farklı renklerde pon pon fırça kullanmak suretiyle kelebekleri oluşturdum.

İlk deneme için gayet başarılı olduğumu düşünüyorum ;)




Bu tepsiyi de sevgili yengeme armağan ettim.


Şablonla tepsi tesadüfen aynı renk olmuş.
Tam seçilemese de şablon üzerine 4 farklı rengi pon pon fırça ile oluşturdum.

Çok kolay olmadığını (özellikle de çok dikkatli olunması gerektiğini) belirtmemde yarar var.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...