27 Eylül 2011 Salı

Sabunlara da peçete dekupaj yaptım,nasıl mı oldu ?






Gerekli malzemeleri yukarıda görüntüledim.

Peçete
Peçete tutkalı
Makas
Fırça
Sabun (ben beyaz tercih ettim)
Bir tane boş kap
Ve tabiki de desenli peçete


Öncelikle kullanacağım desenlere bir göz atalım:

 


 


 

 

 

Peçetelerde istediğim şekilleri kestikten sonra 3 kat bulunan katları sıyırarak çok ince hale getirdim.

Her bir belirlediğim şekli bir sabuna peçete tutkalını kullanarak fırçayla sabitledim.

Transferin hemen sonrasında biraz beyazlıklar görünüyor, ama bunlar kuruyunca geçecek.






Farklı desenler kullanmamın amacı nasıl duracağını görmekti.

Çünkü ilk defa sabuna peçete transferi yapıyorum.

Açıkcası hoşuma gitti bu iş =)

Kuruduktan sonra aşağıdaki gibi oldular.



Lavantalı olanları pek bi sevdim. Şimdi onlara bir de tabak yapmaya karar verdim.

Bu arada diğer bloglarda okuduğum kadarıyla verniklememekte yarar var çünkü yapış yapış oluyormuş.

Zaten süs amaçlı olduğundan pek de gerek görmedim.

Diğerlerini de çiftleyip bir arkadaşıma hediye olarak göndermeyi planlıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...