7 Eylül 2011 Çarşamba

Bize ayrılan bir tatilin daha sonuna geldik, bir sonraki tatile kadar esen kalın =)

Plajda Gün Batımı





           Veee uzun bir tatili bitirmenin ve bronz tenimle sahilden uzak bir kente geri dönmenin burukluğundayım. 
           Herzaman derim "Tatilin kötüsü yoktur" diye fakat gün geçtikçe benim için sahilden uzaklaşmak zorlaşıyor sanırım :( Ege sahilleri, deniz,kumsal, günbatımı, serinlik....

           Velhasıl dönmek zorundayız ve işe kaldığımız yerden devam etmek.
           Geçen zamanda oldukça dinlendim ve çok eğlendim. Çok güzel vakit geçirdim.
           Herzamanki gibi tatile doyamadım :)
           
          Tatilde boş zamanlarımda bol bol denize girip güneşlendim. Bazı zamanlarda "Heroes" izlemeye devam ettim, kimi zamanlarda ise arkadaşlarıma keçelerden küçük hediyeler yaptım. 

          Tatile giderken kafamdaki herşeyi silmişim de acaba siz hatırlıyormusunuz nerede kaldığımı =)

          Öncelikle 4.sezonuna geldiğim "Heroes" dizisini bitirmeyi hedefliyorum ve sonra kaldığım yerden devam edeceğim;)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...