12 Eylül 2011 Pazartesi

Inglot inglot Inglot Inglot inglot Inglot mevzusu


Çok yakın bir tanıdığımdan öğrendiğime göre çok kaliteli ve çok pahalı olmayan bir makyaj malzemesi firması varmış, ismi de INGLOT muş=) Ben de test edip onayladım gerçekten ürünleri çok güzel.

Aslında tüm olay parlatıcı ihtiyacı ile başlayıp "Ya bir daha nezaman gelebilirim gelmişken şunları da alayım" modunda gerçekleşti.




3 farklı tonda parlatıcı aldım. Şekilleri çok eğlenceli (Deney tüplerine benziyorlar)

1 adet far fırçası aldım. (Genellikle elimle sürmeyi tercih etsem de denemek için aldım)

1 adet boş palet ve 5 adet beğendiğim renk tonunu aldım. Palette bulunan mıknatıslar sayesinde herhangi bir oynama ya da düşme olmuyor. Ayrıca sürüldüğü zaman uzun süre kalıyor. (Bazı farlar gibi akma yapmıyor).

Ayrıca palette yer alan ayna makyaj yaparken büyük bir kolaylık sağlıyor.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...