27 Temmuz 2012 Cuma

Bu sıcakta kışa hazırlık yaptım ya helal olsun bana :-)


Bugün izinliydim ve evdeydim.

Markete giderek birseyler alayım ve evde takılayım derken bu fikrimden vazgeçtim.

Markete gittim.

Alışveriş yaptım ve eve geldim. Aldıklarımın arasında cin biber ve domateste olunca yapılacak şey kusursuz turşu olacaktı .

Malzemeleri yıkadım sırasıyla işlemleri gerçekleştirdim.

Öncelikle aldığım 500gr cin biberi kafasını kesip 2 e böldüm .






4 kiloya yakın domatesi 2 e bölüp elimle rendeledim. Makineden geçiirince cok güzel olmuyor.





Bir bas sarımsağı soyarak 2 parçaya ayırdım .





Rendeledigim domatesin içerisine 1 su bardağı zeytinyağı ile 1 su bardağı üzüm sirkesi ekledim. Bu karışıma 2 çorba kasığı salamura tuz ilave ettim.





Boş cam kavanozları alarak öncelikle diplerine domates koymak suretiyle sarimsak ve biber ilave ederek bu işlemi kat kat devam ettim. En üstte 4-5 cm bırakarak tamamladım.



Ve turşumuz 10 gün açık kalacak arada karıştırılacak sonrada ağızları kapanacak :-)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...