23 Temmuz 2012 Pazartesi

Bir lila kutu üyeliğinin sonuna gelmiş bulunuyoruz.


Daha önceden kimi ürünlerin deneme boylarını gönderirken içerisine bir de orjinal boy ürün koyan lilakutuya üye oldugumu söylemiştim. Amacım sadece ürünleri markete gitmeden tanımak olduğu için görsel açıdan reklama yer vermedim bugüne kadar. Şuana kadar 5-6 lilakutu gelmiştir. Fakat bu kutulardan sadece 1'inde orjinal boy ürün birinde de orjinal boya yakın bir ürün geldi diğer mini boy ürünlerle beraber. 19TL para değil ama firma bence eksik kalıyor. Zaten internetten kozmetik siparişlerimde firmaların çoğu deneme ürünler gönderiyor ozaman ben neden fazladan para veriyorum diyerek hoooop bugün itibariyle ayrılmış bulunuyorum. Google amca ile yaptığım bir sohbete göre benimle aynı fikirde bulunan birçok blogger varmış! Neyse buraya kadar kısmetmiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...