26 Ocak 2014 Pazar

Siemens Şarjlı Elektrik Süpürgesi

Bebeğim büyüdükte yeni ihtiyaclar belirmeye başladı .

Emekleme ve yürümeye geçiş evresinde yerleri sürekli temiz tutmaya çalışmak için çok uğraşıyorum :)

Buse yattıktan sonra bir telaş ile sanki bütün gün yorulmamis gibi elektrik süpürgesini çıkartıp sonra paspasliyorum. Derkeeen farklı bir çözüm bulmam gerektiğini düşündüm ve baston süpürgeleri araştırmaya başladım . Kablolusu,kablosuzu,sarjlisi, minik supurgelisi gibi ayrıntıları olabiliyor derken kendimi temizlik dunyasında buldum . İnstagramda arkadaslara sordum ve herkes kullandığı memnun olduğu üründen bahsetti. Bende hepsini tek tek araştırdım mağazalara gittikçe inceledim ve en son Rowenta aır force ile Siemens arasında kaldım 


Rowenta ürünlerinden herkes memnun ve ilgimi daha çok çekti . 18v ve 24v seçenekleri varmış bunlar 30dk ve 45dk şarj kullanım sürelerini ifade ediyor. Youtube videolarda da çok başarılı olması dikkati çekiyor.


Siemens de ise 14.4v ile 25dk varan şarj süresi ile kullanım sağlıyor ve bir artısı da minik Şarjlı el süpürgesinin olması. 


Bu ürünü lokal kullanmayı planladım zaten elektrik süpürgem genel temizlikte ihtiyacımı karşılıyor. Dolayısıyla Siemens i sectim . Ürün geleli 3ay oldu ve acayip memnunum. Yer kaplamamasi için ikiye katlanabiliyor ve sürekli şarj ayağında tuttuğum için istediğim an kullanabiliyorum. Minik süpürge ile detay alanları temizleyebiliyorum ve temizliği torbasiz olmasına rağmen çok kolay. Çekis gücü de evdeki süpürgemi aratmıyor hatta bir gün tüm evi bununla supurmuslugum var:) en güzeli Buse ye yemek yedirdikten sonra bir hamlede supurebilmek. 

Keyifli günler :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...