10 Ocak 2014 Cuma

Evim Sensin



Uzun süredir dram içeren dizi,film izlemiyor hep dram içerdiği için gündemden bile uzak duruyorum neredeyse.

Dün akşam Evim Sensin filmini izledim.

Aslında vizyona girdiğinde gitmeyi çok istiyordum ama ozaman kısmet olmamıştı.

Derken dün ne yapalım sorusunda bu film şimşek gibi çaktı :)

İzlerken ilk aklıma gelen "First 50 dates" (İlk 50 Öpücük olarak çevrilen) film oldu. Konu olarak aslında birbirinin aynısı. First 50 dates biraz daha romantik komedi tadında kalıyor.

Fahriye Evcen öyle bir döktürmüş ki oyunculuğunu yemin ederim boğazım düğüm düğüm oldu biri dokunsa hıçkıra hıçkıra ağlayacak moda girdim! Zaten kendisinin oynadığı projeleri takip eder ve başarılı bulurum. Ama konu dram ise verin rolü kıza ağlatsın sizi :D

Ben çok duygulandım izlerken izlemediyseniz izleyin derim .



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...