15 Aralık 2013 Pazar

Bu aralar ...


Bazen hobi bazen kitap takılırdım önceden.

Son zamanlarda kitaba pek vakit ayıramadığımı fark edince hemen merak ettiğim kitapları temin ettim ve okumaya başladım.

İlki:



Ayşe Kulin'in tarzını seviyorum. Bu kitabı boğazımda yumrular oluşa oluşa okudum. Çok duygusal ve etkileyici bir roman. Kitap sonunda gözümden bir kaç damla yaş gelmiş olabilir!


İkinci:



Pucca'nın 3.cü kitabı olan 'Allah beni böyle yaratmış': İlkini okurken kıkır kıkır gülüyordum bir hevesle ikincisine daldım ama belaltı sözcük fazla olduğundan soğudum ve uzun bir süre ele almadım. Derken üçüncü ve dördüncüyede kavuştum. Biraz eğlenmek için elime aldım ama açıkcası pişman oldum :( Bu kitap direk belaltı jargonuna dayanıyor. Eğlendiğim yerleri de oldu ama açıkcası bu kadar küfürü yakıştıramıyorum bayanlara. Kitap bitti ama nasıl bitti :S Dördüncüyü de almış oldum umarım biraz daha düzgündür içeriği :(


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...