2 Kasım 2013 Cumartesi

İyiki varsınız!


Bu kelimeyi duyunca çok kişi gelir insanın aklına öyle değil mi?

İlkokul arkadaşı, lise arkadaşı, voleybol arkadaşı, tiyatro arkadaşı, gezi arkadaşı,iş arkadaşı vs vs..

Bir de benim gibi çok okul değiştirdiyseniz bu sayı uzadıkça uzar.

Yolda yürürken teallam ben bunu bi yerden tanıyorum der fakat nerden olduğunu konduramazsınız belli bir süre sonra.

Avm'de , Kemeraltı'nda yada sahilde keyif turu atarken karşılaşırsınız.

Belki de hergün karşılaşırsınız ama sizin için anlam ifade etmezler sadece arkadaş kelimesini doldururlar. Hatta bazıları o kelimeye bile nail olamazlar sıradandırlar.

Ama bazıları vardır ki aranızda kilometreler olsa da her zaman nefeslerini ensenizde hissettirirler ve iyiki varlar dersiniz :) İşte bugün o arkadaşlarımın kulaklarını çınlatmak için yazıyorum bu yazıyı. Sizler iyiki varsınız hayatımızda. Şuan bu yazıyı okuduğunuzu da ip takibi yaparak biliyorum desem de inanmayın :P Sizlerle iyiki tanışımışız iyiki varsınız ailecek sizleri çok seviyoruz ve kocaman öpücüklerimizi yolluyoruz.

2 yorum:

  1. canım benim bu yazıyı kesin benim için yazdın:D:D:D:D:D sende iiki varsın:):)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...