15 Aralık 2013 Pazar

9 Ay Kontrolü


Bu ay kontrolümüz vardı ve zıpladık gittik.

Boy ve kilomuz persentile eğrisinde uygun seviyelerde görünüyor :)

Yemek olarak aynı şekilde devam ediyorum. (Kahvaltı,1 öğün yemek,1 öğün meyve,yoğurt) ve haftada 2 balık. Bir gün kırmızı et bir gün beyaz et eklemeye devam ediyoruz sebze yemeklerine. Sebze olarak mevsim sebzelerinden haşlayıp içerisine başka kapta koyduğum eti koyup biraz çekiyorum ve öğün tüketimine hazır hale geliyor. Meyve ise çok ekşi sevmediğinden kokteyl modunda ortaya karışık birşeyler veriyorum.

Demir damlası sabah 4 akşam 4 olarak devam ediyor.

Ayakkabı konusuna değindi doktorumuz. 4 önemli faktör belirtti bize:
1) Ayakkabı tabanı yumuşak olacak
2) Ayağına uygun büyüklükte olacak
3)Ortopedik olmasına gerek olmadığı (Ciddi ayak bozukluklarında önerdiklerini belirtti )
4)Tabanının kaydırmaması gerektiği.

Şimdilik Buse'nin ayak numarasına uygun bebek ayakkabılarını kullanıyorum kullanamaz duruma geldiğinde ise yukarıda belirttiğim özelliklerde bir ürün alacağım.

Menenjit aşısından bahsetti doktorumuz. 9.cu ay sonrası isteğe bağlı yaptırabilirsiniz dozları var diye belirtti. Önümüzdeki aylarda yaptırmayı planlıyorum.

Zaman geçiyor çok çabuk.

1 yaş doğum günü yaklaşıyor ve ben halen kararsızım neler yapacağım konusunda :(


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...