19 Ağustos 2013 Pazartesi

Philips AVENT Kombine Buharlı Pişirici ve Blender Kullanımı ve Katı Gıdaya Geçiş Dönemi


     Çok sevdiğim bir arkadaşım ki kendisi mutlaka şuan bu satırları okuyordur bana bebeğinde kullandığı bu cici ürünü katı gıdaya geçiş döneminde kullanmam üzerine verdi.

      Katı gıdaya geçişte doktorumuz öncelikle pirinç unlu muhallebi denememizi ve 3 gün uygulamamızı söyledi. İkinci üç günlük periyotta kabak haşladım ve haşladığım kabağın pişirdiğim suyundan ilave ederk zeytinyağı ekleyip çatal ile ezdim ve öyle verdim. İlk 3'er günlük periyotların amacı bebeğin gıda alerjisi var mı yok mu onu tespit etmek. Sonraki 3 gün kabak+havuç, bir sonraki kabak+havuç+patates şeklinde devam ediyor. Denenen her sebze yada meyve cepte kalıyor. İstediğimiz zaman verebiliriz anlamına geliyor. Öncelikle meyve vermiyoruz çünkü tatlıyı yediğinde birçok bebek sebzeyi istemiyormus eee onlar da haklılar :D Şuan mevsim sebzelerine devam ediyorum ve sırayla neler varsa deneyeceğim.


      Canım dostumun gönderdiği bu ürün tek bir kap ile hem haşlıyor hemde püre haline kadar(isterseniz püre olmadan kesebilirsiniz) getiriyor. Cihaza kestiğimiz sebzeleri koyup belirtilen butonu sola çevirerek  pişirme süresinde pişiriyoruz ve bip sesi geldiğinde üstteki hazneyi ters çevirip bu sefer butonu sağa çevirerek istediğimiz kıvama gelene kadar robottan çekiyoruz. İleride yeme güçlüğü yaşamaması için ben taneli bırakıyorum(sanki çatalla ezilmiş gibi). Ve soğuduğunda biraz zeytinyağı ilave ederek bebeğime yediriyorum. Parçaları çok kolay çıktığından temizliği de oldukça kolay. Çalışan bir anne olarak bu ürünü çok sevdim. Benim gibi ocakta unutkanlığınız varsa bu ürünü değerlendirebilirsiniz.

   


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...