8 Eylül 2013 Pazar

Çok vaktim vardı da bir temizlik postu atayım dedim =)


Ufaklık büyüyor ve her yeniliği bizi farkı düşünmeye ve hareket etmeye sevk ediyor.

Bu sıralar emekleme ve sürünme dönemindeyiz.

Söz konusu yerde geçince temizlik konusunda titizleniyor insan.

Beni tanıyanlar nekadar hassas ve dikkatli olduğu bilirler.

Fakat evi ne kadar temiz tutuyorum desemde her yerden saç kıl tüy çıkıyor!

Böyle olunca da benim tüylerim diken diken oluyor!

Bir gün siliyorum ertesi gün bakıyorum saç!

Bir gün siliyorum ertesi gün bakıyorum halı havı!

Derken her gün ev siler süpürür oldum :(

Böyle olunca da çokça zaman harcıyorum.

Bebek dönemi gereği her bulduğunu ağzına götürüyor ve bu bahsettiğim edilgenlerden biri oluncada benim gözlerim pörtlüyor!

Derken aşağıdaki resimde bulunan ürün dikkatimi çekti ve aldım. Eve gelip bir süpürge sonrası denedim.





Valla haldır haldır viledi sıkmaya boşuna uğraşmışım onca zaman! Pedallı sistemi ile şipşak suyu skıyor.
Yanlız bir dezavantajı var minik aralar (mesela halı ile duvar arası) mesafelerde başarılı değil. Yüzeyi geniş olduğundan hızlı temizlik sağlıyor. Pedallı sistem ve içerisinde özel su fışkırmasını önleyen bir sistem var ve bununla dışarı su damlamıyor bile. Koltuk altını silmeyi denedim, kıvrıldığı için başarılı oldu ama yükseklik önemli mevzu.yani çok kısa alanda kafasını sokamaz. Benim amacım sık temizlik yaptığım için geniş alanları şipşak temizlemekti ve başarılı oldu. Minik alanlarda yine standart viledamla yolculuğuma devam edeceğim.


Ha bir de viledanın bir ürünü daha var dikkatimi çeken onu da planıma alabilirim :)

O da aşağıdaki video'da mevcut:




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...