25 Mart 2013 Pazartesi

Yiyos,içiyos,pıçıyos,adiyos


   Bu ara beni özetleyen kelimeler bunlar olsa gerek =)

   Ücretli iznim devam ederken tüm günüm evimde bebeğimle geçiyor. Açıkcası hiçbir şey yapmaya vakit kalmıyor. Bahsettiğim hiçbir şey hakikaten hiçbir şey! Bundan kesinlikle rahatsız değilim. Tek düşüncem işe başlama süreci ve bebeğimden bir anda uzaklaşmak :(

   Nasıl olacak bilemiyorum ama zamanı gelince bir çözüm bulacağız.

   Günlük rutinlerimiz yedir, gaz çıkar, alt değiştir, banyo yaptır ve oyun oyna =) Arada alınan gülücükler ise yanıma kâr diyelim şimdilik =) Yorgunluk ise unutulup gidiyor. Onunla vakit geçirmek çok keyifli. Resmen onunla olan bağını biliyor ve seni takip ediyor yada çığlıkları basmışken senin kucağına gelince duruluyor. Hakikaten anlatılmaz yaşanır bir duygu bu. Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah. Çok şükür 1,5 aya yaklaşıyoruz.

   Şu süt mevzusuna pek bir çözüm bulamadım yahu. Emzirdikçe gelir diyorlar da bebek de boş memeyle doluyu ayırıp boşa gelince kıyameti basıyor vallahi. Dolayısıyla bir adım öteye gidemiyoruz. Mama desteğine başlamak zorunda kaldık ve doktorumuz da kesinlikle bebek aç kalmasın mama günde 1-2 kez verebilirsiniz dedi. kesilmesin de azcık da olsa alsın bir şekilde diye yaklaşıyorum artık olaya :( Sütü artırmak için denemediğim yol kalmadı. Bulgur, soğan, dere otu,süt, bol su, still tea, natal tea,rezene çayı ve daha neler neler. En son malt içeceklere sardım. en iyisi vitamalt dediler ki o da piyasada yok şuanda! Tesadüfen bir arkadaşımda buldum eh işte biraz arttı diyecektim de pek anlayamadım etkisini. Bir gün bir bebek sitesinde Karamalz malt içeceğini buldum. 1-2 gündür biraz arttı gibi. Offf hiç beceremedim şu işi ona içim acıyor :( Gelmiyor ama ne yapayım! Her yol mübah dedik de denemedik şey bırakmadık. Bu arada sağmayı bile denedik olmuyor olmuyorrr. Olmayınca olmuyor işte ne bileyim takıldık ben bu mevzuya :( Mama verdiğim için ise üzülüyor değilim kesinlikle. Bebeğim aç kalacağına doyması için ne gerekiyorsa onu yaparım en azından ;) Herkese bol sütlü günler .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...