6 Kasım 2012 Salı

Şeker yüklemesiyle off oldum!


   Geçen hafta 1 Kasım'da şeker yüklemesi testi yaptırdım. Malum 24-28 gebelik haftalarında bu test uygulanırmış. Doktorum 50 gr glukoz iç ve 1 saat sonrasında gidip kan ver dediği için bende glukozu içtikten 1 saat sonraya yetişmek üzere hastaneye yola koyuldum.
 
 
   Amaaanın varya hastane yolunda bir trafik vardı Allah sizi inandırsın 1,5 saatte gideceğim yolu kociş sayesinde yetişerek tamamladım ama tabi 1 saat muhabbetinden dolayı stres hat safhadaydı :( Siz siz olun böyle bir test yaptıracaksanız gidin ve öyle yaptırın. Neyse efendim yetiştik bir şekilde hastaneye de doktor amcam benden tiroid ve idrar testi de istemişti biz bunları hesaba katmayınca hemşire abla idrarda şeker çıkar kuzuuuuum dedi. O can havliyle çıkarsa çıksın doktora söylerim dedim ama nasıl atlamışım bu durumu anlayamadım :( Velhasıl sonuçta bir sıkıntı çıkmadı efendim. Çok şükür ben koşturmamla kaldım. İşin en kötü tarafı bütün gün o şekerin etkisiyle çarpılmış gibi gezdim. Tansiyonum düştü sanırım beynim döndü döndü döndüüüü :( Fazla şeker çarparmış ta haberimiz yokmuş! Neyse bunu da atlattık ya çok şükür! Kısmetse yarın tetanoz 2.ci aşımı yaptıracağım. Bu aşı da doğumda kordon kesme yada cerrahi müdahalede olası tetanozu önlemek için vuruluyor. (Tabiki kişiye bağlı) Ben ilkini bir ay önce yaptırdım ve sıra 2.ci de.
 
   Bu arada kızım kımıl kımıl,maşallahı var. Sürekli kendini anımsatıyor ben buradayım annecim diye. Böyle ayakları uzatıp gerinirsin ya aynı şekilde göbeğimin çapraz yanlarında alt ve üstte tepikler hissediyorum. Bir sığdıramadım kızımı diye korkuyordum doktora gidene kadar. Şu ana kadar doktorun tartısına göre 9 kilo kendi tartıma göre 7 kilo almış bulunmaktayım. 27.hafta itibariyle birçok sitede bu kilonun normal olduğu ifade edilsede doktorum kilomu fazla buldu :( Şu durumda yemekten de kısmak istemiyorum ve dolayısıyla kendimi yürüyüşe adıyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...