10 Kasım 2012 Cumartesi

27.ci Gebelik Haftası

 
 
   Bu hafta kendimi tombul bir köfte gibi hissediyorum. Aslında aşırı kilo almamıştım. Ama son 1 ayda aldığım 4 kilo beni iyice tontik bir hale getirdi. Yüz göz aynı ama göbek baya bir öne fırladı =)
 
   Bu gebelik haftasında zor nefes alacağım yazıyor birçok yerde akciğerlerin tam şişememesinden dolayı. Evet tam olarak tıkandığım zamanlar oluyor ama 7/11 nefes terapisiyle bu duruma hemen el atıp düzenlemeye çalışıyorum. Bebiş bu hafta 1000-1500gr arası olabilir denmiş sanırım bunu önümüzdeki hafta doktorum daha yaklaşık ifadelerle belirtecektir.
 
   Önümdeki takip ettiğim gebe arkadaşlarımın hepsinin doğurması ne oluyor yaaaaaeeee sıra bana mı geldi sorusunu getirdi bir an. Sonra mantıklı düşününce daha epey zaman olduğunu görmüş bulunmaktayım.
 
   Bu arada zaman zaman çıkıp bebek alışverişimi tamamlamaktayım. Malum Ocak sonu Şubat başı gibi (kısmetse) bebeği beklediğimi düşündüğümde Ankara'nın o karakışında dışarı çıkıp alışveriş yapmak hiç de mantıklı gelmiyor. Hazır şuan popişimi kaldırıp gezebiliyorken eksiklerimin çoğunu tamamlamış bulunmaktayım.
 
   Aslında bu bebek alışverişinin son ana bırakılmaması gerektiği kanaatindeyim. Arabası, park yatağı, nevresimi, banyo küveti, şampuanı derken bir anda külfetli rakamlarla karşılaşıyor insan. Doğumdan önceki son 4 aya yaymak daha mantıklı geliyor ki ben şimdiden bir çoğunu aldım. Bazıları abartık ayyy şikerimmmmmmmmmmmmm çok erken daha dese de bu benim kararım benim seçimim. Allah göstermesin ama zaten bir aksilik olacaksa son anda da olabilir. Bir ara geniş zamanım olursa detaylı bir liste postu hazırlamayı düşünüyorum.
 
   Şimdilik sevgiyle kalın ;)
 
 
 
*İnternetten alıntıdır
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...