8 Şubat 2012 Çarşamba

Lila Kutu

Aslında makyaj fenomeni değilim.
Yani makyaj konusunda saplantılı markalarım yoktur.
Ama denemek hoşuma gider.
Çünkü mağazaya gidip denemeye vaktim yok!

Çeşitli bloglarda lilakutuyu gördüm ve yorumlar hoşuma gitti.
Dedim ki benim neden kutum yok en lilasından?
Bir de istediğim zaman çıkarım üyelikten dedim.

Baktım anlaşmalı firmalarına gayet elit görünüyor ve merak ettiğim ürün sayısı hayli fazla.

Çok para verip memnun olmayacağım ürünleri almayacağım kesin artık.

Gelicek,deneyeceğiz ve cildimle uyum sağlarsa devam edebiliriz görüşündeyim.

Peki nedir bu lila kutu?

Adı üzerinde bir lila kutumuz var.

İçerisinde anlaşmalı firmaların deneme boyları var ve bir-iki de gerçek boy ürün.
Gelsin de beraber çözelim şu kutunun iplerini değil mi =)

Detaylı bilgi için Lila Kutu web sayfası.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...