12 Şubat 2012 Pazar

Biten makyaj ve kozmetiklerim


Her gün makyaj yapsam da istikrarlı olarak malzemelerimi bitiremiyorum.

En sık tükettiğim ürünler rimel ve göz altı kapatıcısı olsa gerek.

Maybelline'nin hem siyah hem de lacivert rimelini kullanıyordum.

Kullandığım süre boyunca memnundum, fakat max factor'un bir çok rimelini daha kullanışlı buluyorum.

Bir daha alırmıyım? Evet olabilir (fiyat açısından uygun) ama mümkünse hayır.




Şu ara fırsatta çantamdan Clinique tester rimelini buldum ve hemen kullanmaya başladım.
Sür sür bi türlü farkettirmiyor kendini beğenmedim!


Bir nemlendirici vardı kullandığım. Sürümü kolay hafif ve insanda rahatlama hissi bırakıyor
Ama pahalı maalesef:(
Bana hediye olarak gelmişti.




Şimdi ise kullandığım ürün OLAY günlük nemlendiricisi;


Şimdilik memnunun baz olarak kullanıyorum.
Bitince farklı bir şey de kullanabilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...