8 Şubat 2012 Çarşamba

Baykuşlu yastıklar hem keyifli hem de çok neşeli

Aklımda yastık yapmak yoktu aslında.
Bir anda ortaya çıktı.
Kestim ,biçtim,diktim.

Ortaya çıkan sonucu bir de siz değerlendirin istedim :)


Gelelim yapılışına;

Öncelikle baykuşumuzu bir kağıda çizdik.
Ve polardan (acı kahve tonunu seçtim) yastık kılıfımızı kestik.


Yakından baykuşumuzun fotoğrafı;


Öncelikle aplike yapmayı düşündüm.
Fakat şuana kadar yapmadığımdan aplikeyi cesaret edemedim ve vazgeçtim.


Bu sefer keçeye yöneldim.


Keçeden baykuşun tüm parçalarını kestim.


Bu da flaşlı çekim;




Baykuşun kanat,göz,kalbin elimle diktim ve en son yastığın üzerine dikerek işledim.


Yastıkların içlerini kırık süngerle doldurdum. ve dikiş makinesinde dikerek kapattım.




Flaşlı ve flaşsız çekimler fark ettiğinden ikisini de ekledim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...