15 Haziran 2011 Çarşamba

Kaneviçe (goblen) kullanarak hazırladığım tablolar

Çok uzun zamanımı aldı son çalışmalarım bu nedenle hemen yazamadım :(

Bauhouse'da gördüğüm hazır kaneviçe tabloları (25*35 cm ebadında yanılmıyorsam) büyük bir merakla incelerken yakın arkadaşımın beni gaza getirmesi neticesinde aldım.

Üzerinde çiçek motifi basılı olan gobleni işlemek için birazcık internette araştırma yapmam gerekti.

      

Çok zor olmadığını görmek açıkcası içimi rahatlattı desem yalan olmaz =)

Araştırmalarıma göre öncelikle en üstten başlamak gerekiyordu.

Fakat haylaz olduğumdan olsa gerek ben tam ortasında bulunan çiçek desenlerinden başladım =)

Tek yönlü çapraz gidilmesiyle oluşan şeklim bitince çok güzel göründüğünü farkettim.

Tablom bitti diye sevinirken etrafında bulunan kısmında işlenmesi gerektiği gerçeği beni hüsrana uğrattı malesef:((

Neyseki tek renk olması hızlı bir şekilde bitmesini sağladı.






Velhasıl daha da gaza gelip gidip yeni bir tane daha aldım ve onu da kısa sürede işledim.

Ve güzel tablolarımı anneme hediye ettim.


              




El emeği, göz nuru çok kıymetli olurmuş neden olduğunu şimdi çok daha iyi anlıyorum :)   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...