15 Haziran 2011 Çarşamba

Hıdır Kişisel Gelişiyor (Ahmet Şerif İzgören)




Ahmet Şerif İzgören'in bir kitabı daha bitti.

Açıkcası bu sefer bir önceki kitap kadar eğlenceli bulmadım.


"Şu hortumlu dünyada fil yanlız bir hayvandır" kitabını okuduktan sonra bu kitabını  okumaya karar vermişti. Ama açıkcası beni şaşırttı :(

Ahmet Şerif İzgören'in yazdığı kitapların çoğu ücret iade garantili olarak satılmaktadır. Ama açıkcası ben kitap beğenilmese de yazara emeği doğrultusunda saygı gösterilmesi gerektiği kanaatindeyim.

"Ferrarisini Satan Bilge" kitabından çok sayıda alıntı yapılmış. Yazar kitabı okumadığını belirtiyor peki o paragrafların ne işi var ozaman kitapta? Ben de bunu anlayamadım. Kaldı ki alıntılar anlattığı karakterle alakalı değil yakından ya da uzaktan.

Hıdır isimli bir devlet memurunun kişisel gelişiminden bahsediyor, olayları eğlenceli anlatmış fakat her konu başındaki alıntılar boşa zaman kaybettirmiş gibi görünüyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...