15 Haziran 2011 Çarşamba

Havluya keçe ile süs işlemek

Geçen gün bir arkadaşıma yeni bebeği olduğu için ziyarete gidecektim.

Giderken cici bir şeyler götürmek istiyordum fakat böyle dönemlerde genellikle çok hediye alındığından (özellikle kıyafet) farklı bir şeyler oluşturmak istedim.

Kızılay'a gittiğimde aldığım üzerinde desen bulunmayan mutfak havlularından almıştım.

Mor renkli keçenin üzerine daha önceden kağıda oluşturduğum kedi desenini koyarak kestim ve pembe renkli havlunun üzerine diktim.(Dikişi elimle yaptım).

Kağıt üzerine çizdiğim kuş motifini beyaz havluya diktim. Fakat çok sade olduğunu farkettiğim için üzerine bebeğin ismini yazdım.


Öncelikle şekilleri keçe kullanarak kestim.
Böylece dikilmeye hazır keçe kuş ile kedim hazır oldu.


Öncelikle kuşu diktim.



Tek başlarına çok sade gelince isimle devam ettim.




Hediye olarak götürdüğüm arkadaşım görünce çok mutlu oldu, dolayısıyla ben de çok mutlu oldum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...