9 Temmuz 2014 Çarşamba

Evi yeniden dekora etmek ve yeni fikirler

Zaman geçiyor ve evde çeşitli değişiklik yapma iştahım kabarıyor.

Dönem dönem bu moda giriyorum.

Evdeki tüm eşyaları bir elden çıkarsam var ya neler alırım neler :)

Evlendiğim döneme göre şık fakat bir okadar kaba eşyaya sahibim. Koltuklarım kırık krem ve mobilyam venge rengi.

Koltuklar fena değil ama mobilyalar ara ara üstüme üstüme ayaklanma çıkarabiliyor.Bu durumlarda niye doğal ağaç tonlarını yada beyaz tonları seçmedim diye hayıflanıp duruyorum.

Gene öyle bir dönemdeyim.

İkea, Tepe Home, Mudo, English Home'a dalıp aşağıdaki stillerde eşyalar alasım geliyor.

Koyu mobilyalardan daraldığım bir gün boyatsam ne olur diye düşünmüştüm ama fiyat araştırması kısmına geçtiğimde bir bardak su içmenin daha mantıklı oldugunu gördüm.

 

Yukarıdaki oda biraz karışık renklerde. Rahat ama bu kadar karışıklık bana göre değil!



 Mavili çiçekli mobilya hoşuma gitti hem spor hem rahat :)

Üstteki resim ise daha çok mutfağı anımsatıyor.

Alttaki ise yatak odası komodini bile olabilir .



Son iki fotoğrafta ferah oturma odaları sağlayabilir. Renkler muhteşem. Baktıkça bakasım gördükçe alasım geliyor. Acaba diyorum ufaktan ufaktan düzenlemeler yapsam mı =)  Fon perde ve kırlentler ile başlayıp yerdeki halı yerine ufak bir kilim ile ortam bir nebzede değişebilir. Araştırmalar tam gaz devam. Bakalım neler bulabileceğim =)

Not: Görseller internetten alıntıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...