17 Ekim 2013 Perşembe

Psikiyatrik Takıntılar ile Tasarlanan Cici Bici Kolyeler



    IG (Instagram) sıkı kullanan biriyimdir. Günün her vakti bir bakmışlığım bir timeline kontrol etmişliğim bulunur. Genellikle ilgimi çeken konu yada kişileri takip edip fikirler ediniyorum. Bunların arasında tanıdıklarım olduğu kadar hiç tanımadığım ve IG vasıtasıyla tanıştığım insanlar da oluyor. Çok cici arkadaşlarım oldu kullanmaya başlayalı. Tabii bunun yanı sıra davet gönderen abuk subuk reklamlar, boş profiller, çocuk malzemesi satıp kendini takip ettirmeye çalışanlar, sırf kendi takipçi sayısı artsın diye davet yollayıp bir süre sonra takibi bırakanlar olmuyor değil. Böyle profilleri en baştan kabul etmiyorum. Neticede hesabımda görmek istemediğim şeylere, kişilere yer yok yada yorum yazmalarına izin yok ;) Bazıları var ki beni gülmekten koparıyor gönderdiği davetle. Neyse ekran görüntüleri bende mevcut burada kimseyi rencide etmeyeyim :) Biz yolumuza sevgi dolu kişilerle devam ediyoruz.

     Lafı oldukça gevelemişim neticeye gelelim efendim. Psikiyatrik takıntılar IG'dan bir arkadaşımın sayfasında keşfettim ve takip etmeye başladım. Aklıma bir fişek çakarak blog sahibesi Özlem hanım ile irtibata geçerek bana özel bir kolye tasarlamasını rica ettim. Ve tataaaaaaaaaaaam aşağıdaki kolye ortaya çıktı. Özlem hanım benden daha güzel çekmiş fotoğrafı direk onu kullandım :) Bayıldım bayıldımmmmm. Beni tanıyanlar simgeleri anlamışlardır zaten. 




        Derken ikinci bir kolye geçti aklımdan ve sağolsun Özlem hanım talebimi kırmayıp hemen onu da tasarladı. 


     
     Kişiye özel el yapımı eşyalara merakınız varsa ve değer veriyorsanız Özlem hanımın bloğuna bir zıplayın derim. Sevgiyle kalın :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...