17 Ekim 2013 Perşembe

Fil kurbikler yerine ulaşmış :)


Aslında dar alanda kısa paslaşmalardı bu dönem yaptıklarım.

Kısa vakitde çok iş yetiştirmeye çalıştım.

Sevdiğim arkadaşlarıma paketler yolladım küçük notlarla.

Onları bir güzel süsledim ve hatıralar koydum sevgimle yolladım.

Bu paketlerden birinin içerisini ise farklı sevgiciklerle doldurdum.

Bunlardan biriside aşağıdaki kurabiyeler oldu.

Kurabiyeyi yapıp üzerlerini şeker hamuruyla kapladım ve marzipanlarla şekillendirdim.




Yaparken ne kadar keyifliydi yerken de umarım keyif almıştır gönderdiğim canım dostum :)

Kuyruklarına da kupatlarla minik mavi kalpler yapıp poşetleri kurdelerle fiyonkladım.

Ahh vaktim olaydı daha neler yapardım =)

Ve kutu içinde gitmek üzere son bakışları :


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...