18 Temmuz 2013 Perşembe

Zaman hızla geçiyor

Günler hızla geçiyor ve zamanın önüne geçiremiyor. Ne yapicam ne edicem derken ise başlamış ve hatta izne bile ayrilmisim! Hatta izni tuketmisim bilenem :( zaman akıp geçerken gene duramıyorum yerimde ve hobi dünyam kipirdanmaya başladı bile. Okadar çok şey yapmak geliyor ki içimden yerimde zor duruyorum! Eve dönünce boyalar, dekupajlar, stampalar, ahşaplar ve keceler beni beklesin. İnternetteki görsellere bakarken bile ağzım sulanıyor :) çok mu enerjim var diye soranlara yanıtım tabiiki hayır ama hobi dunyası beni benden alan bir zaman dunyası ki beni tanıyanlar bunu çok iyi bilirler;) 

Buse'm 5.ci ayını bitirdi ve artık ek gıdalara başlayacağız bunun için tatil dönüşünü bekliyorum evde daha rahat olabilirim bu konuda diye. Öncelikle muhallebi ile başlayacakmışız ve havuç,kabak gibi sebzelerle devam edecekmisiz. Hareketli günler bizi bekliyor. 

İsler güçler bir kosturmadir gidiyoruz. Çalışan tüm anneler aynı süreçten geçiyor  maalesef :(

Yakın zamanda çeşitli postlarla geri döneceğim şimdilik. Öptüm sizi. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...