7 Mayıs 2013 Salı

Kararsızlık!!!

En büyük istediğimdi dünyaya gelmesi. Çıtı pıtı kıvamında bana benzeyen bir kız çocuğu. Çok şükür oldu. Zaman da su gibi akıp geçti.

Şimdi işe tekrar başlamak için sayılı günün kaldı. Dolayısıyla stresler beni basmaya başladı! Her bir ağızdan farklı fikir yumakları ayağıma dolanıyor. İki gün önce bebegin olsa biz bakarız diyen ebeneynler güvercinler gibi takla atarak uzaklaşmaya başladı. Uzaklastiklari yetmezmis gibi bir 'Sakın bakıcıya verme el kadar yavruyu' muhabbetleri filan da ayrica insanin asabını bozmuyor degil! Eee ne yapıcaz hacı? Siz bakmıyorsunuz bakıcı da istemiyorsunuz işi mi bırakalım??? Cevaplar aynı kapıya geliyor ki ücretsiz izin almak :( ufacık bebegi büyütmek için sudaki balık gibi çırpınmaya başlıyorum. Bu olayın manevi oldugu kadar maddi boyutu da önemli. Neticede alışageldiginiz yaşam tarzına bir anda farklı yön veriyorsun hem de kendi arzularını es geçerek! Ana yüregi bu durumda devreye giriyor. İleride keşke dememek adına mantıklı karar vermeye çalışıyorum. Ama şimdiden bu konuda yıpranmaya basladım bile! Yasamak zor bir de bebe gelince dünyaya daha zor :( Allah bu durumda olan herkese sabır ve sevgi versin başka tûrlü içinden çıkılamaz.

İyi geceler!!

7 yorum:

  1. Zor gerçekten. Ben 2 yaşında kreşe verdim. Şimdi 26 aylık. Ama bırakırken yarım orda kalıyor. seninki ne kadar bilmiyorum. Eğer çok küçük değilse ben kreşe vermenizi tavsiye ederim. ama her ikisi de zor. Allah yardımcın olsun.

    YanıtlaSil
  2. cidden zor bir durum
    ben bunu fazlasıyla yaşadım
    üstelik özel sektörde ücretsiz izin kullanma şansımda olmadı
    dediğin gibi sen yeterki doğur bakan çok olur diyenler ortadan kaybolmuştu
    2 aylık bebeğimi mecburen bakıcıya bırakarak işe döndüm
    şuan oğlum 3,5 yaşında hala bakıcıda bu yaz kreşe başlayacağız inşallah
    eğer ücretsiz izin kullanma şansın varsa hiç düşünme derim maddi olarak yaşam tarzınız biraz değişebilir ama zaten bebekle eski yaşadıklarını çok yaşayamayacaksın
    mama bebek bezi gibi giderler atla deve değil zaten:)
    ilk agusunu görmek her ağladıgında yanında olabilmek adına katlanılmayacak şey yok bence
    yine de senin kararın tabi doğduğunda işe başlayana kadar düşünmek için zamanın olur umarım
    hakkında hayırlısı olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz daha vaktim var bakalım :(

      Sil
  3. amin canım, en dogru kararı verirsin inş. her şey yoluna giriyor bi şekilde, kendinize ii bakınız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz şekercim ne zormuş şu kararsızlık keşke bir Aslı kardeş de bende olaydı =) Sevgilerimle

      Sil
  4. Allah bebğinizi bağışlasın.hakkınızda hayırlısını versin.ben de ücretsiz izindeyim.2.yılımı kullanıyorum.sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar güzel bakalım kısmet olursa izine ayrılabilirim ben de;)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...