8 Mayıs 2013 Çarşamba

Bezler diyarından bildiriyorum :)





      Daha önceleri hobi yaptığım için bloğumu inceleyenler biran ne oluyor yahu orada? Bu kız iki ahşap boyadı arkasından bir bebe geldi ve bloğun içeriği dağıldı diyebilirler. Korkmayın efendim taşındıktan ve işleri düzene koyduktan sonra hobiciklerime geri dönüş yapmayı bende istiyorum. Şahsen çok özledim kendilerini. Hatta geçen gün keşke keçeler yanımda olaydı iki anahtarlık yapıverirdim diye geçirdiğim bile oldu :) Neyse bugünkü mevzumuz anne adayları için bez durumları.
         Daha önce bahsettiğimi hatırlıyorum en başından beri Prima Premium Care kullanıyoruz. Çok hesaplı olduğunu söyleyemem ama kampanya yapıldığında ihtiyaca binayen stok yapıyorum =) Şimdiye kadar 1 numaralı yenidoğan bezinden 6 paket, 2 numaralı bezden 3 paket ve 3 numaralı bezden 2 paket bitirmiş bulunmaktayım. Tabi bu yazdıklarım bebeğin kilosuyla doğru orantılı olarak değişiyor, herkeste aynı olacak diye bir kaide yok. Ama en azından bir fikir oluşturabilir ;) Sık tüketimin bir nedeni de altını her pislettiğinde viyaklayan bir bebeğe sahibim =) Buse sağolsun beni uyararak altını değiştirmemi belirtiyor. Her bebekte bu durum farklılık gösterebilir ;) 
           Sevgiyle kalın :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...