18 Nisan 2012 Çarşamba

Mor ve beyaz bu kadar mı yakışırmış birbirine!

Bu ekmek sepeti yaparken çok düşündüm.
Hangi peçete hangi renk bir sürü kombinasyon geldi aklıma ve sık eleme yaparak karar verdim.


Objenin dışını beyaz içini ise mor rengine boyadım.


Sepetin ön yüzüne kelebek desenli peçete transferini uyguladım ve yan yüzüne ise stencil şablon kullanarak puantiyeler yaptım.


O kadar hoşuma gittiki yaptığım bir an acaba kendimemi saklasam diye düşünmedim değil =)






Yolcu yolunda gerek diyerek vernikledim ve yazlığa götürmek üzere kenara ayırdım.

2 yorum:

  1. Çok güzel olmuş, peçetede harika doğrusu. :)

    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Hemide çok yakışır bende kalpli bir kutu yaptım mor beyaz harika oldu :) sizinde bu harika olmuş ben çok seviyorum moru ve maviyi :)) güzl günlerde kullanın inş. :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...