8 Nisan 2012 Pazar

Haftasonunda Ankara'da neler mi yaptım?


Suluhan'dan girdim Cepa'dan çıktım desem :D

Cumartesi günü hedefim anneciğimle Suluhan'a gitmek ve takı vb aksesuar bakınmaktı. (Malum orada bijüterilerdekine oranla yarıya varan indirim oluyor) . Daha önce sadece bir kere gittiğim için araçla gitmek biraz sıkıntı oldu :(

Neyse efenim Suluhan'a daldık ve harika takılar aldık hem kendimize hem de sevdiklerimize. Oraya kadar gitmişken tabiki de ahşap objelere de bakmadan dönmek olmazdı =)

Pazar günü de Cepa ve Kentpark turuna çıktık.

Fresh Lıne isimli bir mağazanın (Yves Rocher tarzında doğal ürünler satan) bir vücut losyonunu beğenmiştim. Mart ayı lilakutundan çıkmıştı. Bir bakayım ne kadarmış fiyatı diye düşündüm de ahhhhhh varya bakmaz olaydım :( Ufacık losyona 65TL dedi. Sabunlar var;ballı,çikolatalı, pirinçli..... Cilt maskeleri ve peeling kilo ile satılıyor. (Ucuz olduğundan değil tabikide!) Çok merak ettim ufak bir kapta vitamin maskesi aldım ufacık kutu=12TL çok pahalı geldi. Tezgahtar bayan çok ilgiliydi birkaç tane tester verdi fakat biraz gereksz pahalı en azından bana göre değil!

Vücut losyonunu kafama taktığım için Yves Rocher'dan almayı uygun gördüm koccaman bir vücut losyonu(meyve esanslı) 17.5TL. Bu beni bu sene götürür heralde :)))

C&A mağazasına daldım bi ara uygun fiyatlı güzel kıyafetler vardı ee tabi elim boş çıkmadım oradan da :)

Kısa sözün özü hafta sonu gezdim gezdim ve para harcadım =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...