15 Ekim 2012 Pazartesi

Biri beni tepikliyor =)


          Yanılmıyorsam 3 yada 4 hafta oldu ilk tıkırdamalar başlayalı. Çok erken diyenlere inat minik kuzum kendini hissettirdi evvelden. "Gaz değilim" ben diye haykırdı resmen :D. Minik kurabiyemi içimde hissediyorum. O nasıl bir güzelliktir ki kendini her an hatırlatıyor. Tamamen mucize olarak adlandırıyorum. Ne benim kopyam ne de babasının. Tamamen ortaya gelecek bir karışım. Tüm yaşamı endeksleyen ve kendine bağlayan küçük bir tosbağa. Ben diğer insanlar gibi içimde taklalar atan bir kelebek hissetmiyorum. Benim kuzum tamamen kendini el ve ayaklarıyla tempo tutarak ifade ediyor. 
         Günler çok çabuk geçiyor ve 23.cü haftayı geride bıraktık. Araştırmalarım devam ediyor. Kılık, kıyafet, nevresim, battaniye, zıbın ve neler neler.. Pembeler, morlar, turuncular, yeşiller, kırmızılar... Herşeyden ve her renkten alasım var minnoşuma. 
         İsim konusunda çok kararsızım. Güzel ve modern isimlere bakıyorum: Ada, Eda, Ela , Oda Hada Hoda Vadaaaaaaaaaa diye gidiyor. Bir de Elis, Elisa, Mira, Talia, Belis gibi ilk söylendiğinde bu nasıl yazılıyo loo diye soruyla karşılaşılabilecek isimler var :( Güzelliklerine birşey demiyorum da çocuğa tamamen sıkıntı . Mesela Belis diye karar versek: 

"Belhiz Hanım bir bakarmısınız?"

"Belkız Hanım bir bakarmısınız?"

"Belist Hanım bir bakarmısınız?"

"Beliz Hanım bir bakarmısınız?"

            Yok ya ne gerek var kastırmıya, minnak yavrum bunla mı uğraşsın. Şöyle klasik bir Ayşe ya da Fatma koysam diyorum. Amaaaaaaaaaaaan çok da sıradan olacak be diye vazgeçiyorum. Gerçi etrafıma bakıyorum da bizim bebelerin dönemindeki isimler belli yani: Derin, Deniz, Ada, Rüzgar, Toprak, Alisa, Melisa. Yani Ayşe yada Fatma yok! Düşünsene artık eski isimler marjinal duracak! Ya da başka bakış açısından Ayşeler Fatmalar teyze isimleri olacak =) Ay çok fenayım ben ya :P

                Umarım bir ara karara bağlarım bu durumu hakikaten zormuş ya!

2 yorum:

  1. Merhaba,
    Sizi zoiden bulan blogger anenyim ben:D oradaki yorumlarınızdan.
    İsmimden de anlaşılacağı üzre; kızımın adı Ceylin :) Ben de çok arayıp nihayetinde ona karar vermiştim. Çünkü o ses kulağıma hepsinden hoş geldi. Yani Anne-babanın içine sıcaklık yayan hangi isimse o olmalı bir bebeğin ismi.
    Ben masla ismine de çok takmıştım, masal ve lal, isterseniz listeye bi ekleyin ;)
    Sevgiler,
    www.ceylinolmez.com

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Fatma Hanım, linkten sitenize baktım bende çok güzel şeyler hazırlamışsınız bu arada. İsimler için de teşekkür ederim hemen listeme ekliyorum ;)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...