13 Haziran 2012 Çarşamba

Ev kredilerinde ödenen dosya masrafı ücretleri iade ediliyormuş!


Ev kredisi çekerken bankalar tarafından alınan dosya masrafı ücretinin iade edildiğini babamdan duymuştum. İnternetten araştırdığımda ekpertiz ücreti ile dosya masrafının iade edilebileceğini öğrendim. Öncelikle bankaya giderek durumu öğrenmek istedim. Banka görevlisi Tüketici hakları mahkemesine başvurarak bu paranın iadesini alabileceğimizi söylediğimizde"Yok öyle birşey" demekle yetinmedi üzerine "Biz de sizi mahkemeye veririz bizden bu parayı tüketici hakları mahkemesi yoluyla alırsanız" dedi.

Azcık araştırma ile ilçe tüketici hakları hakem heyetine gittim ve daha kapıdan içeri girmezden evvel duvarda asılı dosya masrafı iadesi dilekçelerini gördüm. İçeri girip görevli beyden bir dilekçe alarak doldurdum ve dosya masrafının iadesini talep ettim. Görevlinin söylediğine göre 3-4 ay içerisinde %99 olumlu sonuçlanarak dosya masrafı ücreti iade ediliyormuş. Ekspertiz ücretinin yasal olduğu konusunda bildirim olduğundan dolayı bu konuda başvuru dilekçesini bile kabul etmiyorlar gibi bir şey. Velhasıl şuan ödemekte olduğunuz bir kredi var ise ya da aynı durum yakınlarınız için de geçerli ise bu ufak detayı onlara da hatırlatmakta yarar var ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...