12 Mart 2012 Pazartesi

Hafta sonu Suluhan ve Çıkrıkçılar yokuşu keşfi


Cumartesi günü Ankara'da Suluhan ve Çıkrıkçılar sokağını keşfettim.

Suluhan İzmir'in Kızlar Ağası hanı gibi Çıkrıkçılar yokuşu ise bildiğinz Kemeraltı!

Gezerken kendimi hiç yabancı hissetmedim.

Çok keyifliydi.

Çıkrıkçılar yokuşundan metreyle kumaş satın aldım. Metresi hemen hemen bulunduğum yerdeki kumaş pazarlarındakiler ile aynı tek farkı pazarlık yapabiliyorsunuz ya da size indirim yapıyorlar.

Suluhan ise acayip bir yer! Çok şirin yüzük ve küpeleri 3-5TL arasında bir fiyata alabiliyorsunuz.

Ayrıca Suluhan da bulunan bir ahşap satan dükkandan oldukça uygun fiyatta objeler de aldım.

Neler yaparım neler ben o aldıklarımla =)

Ayy çok heyecanlıyım ah bir de daha çok vakit yaratabilsem daha neler yapabilirim kimbilir ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...