26 Kasım 2011 Cumartesi

Gene keçe ve gene farklı muzip anahtarlıklar

Vodoo Keçe anahtarlık,
Bunu yaparken biraz zorlandım.
Dıştan dikiş (el ile) zor oluyormuş.
Ama görselliği daha şirin oldu böylece.



Alttaki balığı keçeden yaparken çok düşündüm.
İşin açıkcası ben de çok beğenmedim ama farklı bir figüre de çeviremedim.
Ben de onu olduğu gibi kabul ediyorum :)


Geyikleri ise her zaman çok eğlenerek yapıyorum.
Zaten içten gelerek yaptıklarım daha şirin oluyor kanımca :)


Bu da ponpon lu keçeden yapılmış bir kelebek anahtarlık;



Aşağıdaki kurbik çok şirin,
Bunu yaparken kendi gözlerim geldi aklıma,
En kocamanında yaptım gözlerini.



Eşime yaptığım anahtarlık da aşağıdaki şekilde.
Kırmızı ile mavi güzel bir kombinasyon oluşturdu.



Ve keçeden sevimli bir baykuş daha,
Bunun içini elyafla doldurdum çok pofidik birşey oldu.


aşağıdaki de atkısını kaybeden sevimli geyik ;


Pengueni de yaparken çok uğraşmıştım.
Kolay gibi görünse de bunun teferruatı oldukça fazla ,
Ama gene de değdiğine düşünüyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...