25 Temmuz 2011 Pazartesi

Güneş desenli kelebek uçuçuşan aynalar yazlık için hazır =)

Biraz zaman aldı bunu hazırlamak:(

Öncelikle aldığım ahşap objeleri yaldızlı akrilik boya ile boyamak istemiştim fakat evdeki hesap çarşıya uymadı maalesef:(

Zemin rengi boyamadan direk olarak boyamaya kalktığım için 2 kat bile kurtarmadı boyayı:( Ben de bu nedenle mat renk tercihine yönelmek zorunda kaldım.

Yazlıktaki koltukların lila ve pembe tonlarında olmasından dolayı bir aynayı pembeye diğerini de mora boyadım ve üzerine stencil kullanarak kelebek desenleri yaptım.

Bu arada stencili de kendim oluşturdum ama ilk defa uyguladığım için acemiliğime denk geldi azcık bulaştırdım fakat sonra yeniden zemin renkleriyle düzenleme yaptım.

Neyseki aynaları da taktırdıktan sonra kullanılmaya hazır duruma geldi.




Benim çok hoşuma gitti peki ya sizin ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...