25 Mayıs 2011 Çarşamba

Benim de lavanta keselerim var artık!

Mağazalara girdiğim de kasalara yakın yerlerde bu aralar sıklıkla görür oldum lavanta keselerini.

Heveslenip alayım dedim ama açıkçası çok pahalı geldi. (1den fazla alınca haliyle pahalı oluyor:(  )

Geçen gün hobi malzemeleri satan bir mağazaya girdiğimde bu keselerin satıldığını gördüm. (Kumaş değil yanlız) Muhtemelenden naylondan oluşan bu keselerin 5 tanesini 1TL'e satıyorlar. Yaklaşık 15 adet aldım.

Bu keselerin içlerini doldurmak için lavantayı da kg ile satıyorlardı. Kilosu 20 TL dı. Bende yaklaşık olarak 200gr aldım yani 4TL gibi bir ücret ödedim.



Evde kullanmadığım küçük bir kürek yardımıyla lavantaları keselere doldurdum .

Keselerden 14 tanesini tıka basa dolu olacak biçimde doldurdum.

Ve tabikide çamaşırların arasında ve banyoda süs olarak şimdiden yerlerini aldılar.

Neticede evi güzel bir lavanta kokusu sardı ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...